látogató
számláló
Szállítási információk | Eladó Kamagra
Get Adobe Flash player

Szállítási információk

Szállítási információk, megrendelés, vásárlás útmutató.

Kifizetési variációk, termék átadás-átvétel

A megrendelését az alábbi formában lehet kifizetni továbbá kézhez kapni:

Előreutalással egy megadott bankszámlaszámra: eszerint a legolcsóbb, mert a házhozszállítási, csomagolás, továbbá további kiadásokat mi fizetjük.

Postai utánvétellel az áru kézhez kapásakor a postásnak, vagy a postának kifizetni az áru utánvételi árát, az alapján, hogy a futártól kapja kézhez a terméket, illetve a postahivatalban. Az utánvétel összegének kifizetésekor kapja meg a rendelt árut.

Előreutalással való fizetés azonfelül átvétel: az előre való utalás olyan aspektusból lehet megfelelőbb, hogy ekkor a postázás díját átvállaljuk, ezért sokkal olcsóbban megszerezheti az árut. Rögtön, amikor beérkezett az összeg cégünkhöz, akkor aznap postázzuk a csomagot, így 2-3 nap leforgása alatt elvégezhető az egész, továbbá jutányosabb is.

Előre történő utalásnál kérjük, küldjön a Kapcsolat menüpont segítségével egy levelet és mi haladéktalanul közöljük azokat az adatokat elektronikus levélben Önnek, amelyre utalni szükségeltetik a fizetséget. A csekk közleményébe adja meg azt a nevet, irányítószámot, amit a rendelésben is eljuttatott nekünk, eszerint egyszerűbben be tudjuk azonosítani. Az áru elnevezését kérjük, soha ne adja meg az utalás közleményében, csakis csupán a saját nevét azonkívül az irányítószámát adja meg, azt, amit a rendelés folyamán eljuttatott hozzánk!

Miután megérkezett az utalás (ez többnyire pár óra, illetve maximum 1 nap), arról telefonos rövid üzenetben tudósítanak minket, és ezzel aznap már el is küldjük az árut ajánlva, utánvétel nélküli küldeményként, amely egy, vagy maximum két nap leforgása alatt biztosan megérkezik Önhöz, persze tapintatos csomagolásban.

Postai vagy futárszolgálati utánvételes vásárlás azonfelül birtokba vétel: Az utánvéttel történő kifizetési lehetőség a legközismertebb amellett leggyakoribb. A futár a megrendelt címre szállítja ki az árucikket továbbá az utánvétel költségének megfizetésekor átadja azt Önnek. Általában mondható, hogy 20 000 forintig bezárólag egy-két dobozos megrendelés esetében elsőbbségi felárral postázott csomagok valamennyi szállítási, és más egyéb költsége mindössze 1500 Ft. Eme ár felett, amellett a csomag súlyának emelkedése végett, még 1800-2100-2700 forint is lehet az extra kézbesítési díj. A megrendeléskor ezt a kiküldési összeget hozzáadja a cégünk a termék árán túl, ezért tudhatja Ön is, hogy részletesen mennyi lesz majd a postaköltsége, vagyis a termékkel együttesen számszerűen milyen összeget fizet majd.

A postai utánvétel, vagy postai utánvét kifejezés azt mutatja pontosan, hogy a forgalmazó ráír a csomagra egy utánvéti összeget, amit szeretne, hogy a vásárló a birtokba vétel során kiegyenlítsen. Az utánvéti összeg esetünkben az árucikk fogyasztási árából, a postaköltségből, azonfelül a csomagolási költségből tevődik össze. Érthető okokból ez az utánvételi ár a megrendelt árucikket plusz kiadásokkal emeli, amit a megrendelőnek muszáj megfizetnie. A postai utánvétellel zajló vásárlás esetén a postásnak szükséges megfizetni a csomagon látható utánvételi árat, és ezzel a küldeményt megkapja. Ha nem talál senkit a címen, ír egy értesítőt. A másik verziója a postahivatalban maradó utánvételes csomag, aminél a postahivatalban marad a küldemény, nem kerül kikézbesítésre továbbá minthogy Önnek nem szükségeltetik a saját címét megírnia a megrendeléskor, ekképp semmilyen tájékoztatást nem fog kapni a postahivataltól, hogy jött csomagja, ekképp Önnek muszáj befáradnia a a megadott postacímre és kifizetni az utánvétel díját. A postahivatalban maradó áru intézése azért nem ilyen pofonegyszerű, feltéve, hogy így igényli kérni a vásárlását, mindenféleképpen böngéssze át az alábbiakat, mert feltéve, hogy már sokszor vásárolt ekképp, akkor is módosultak a kézbesítés szabályai, amit itt olvashat részletesebben.

Kiszállítás postán maradó küldeményként

Azt javasoljuk, feltétlenül olvassa el ezt a postahivatalban maradó tájékoztató részt, mert hiába esetleg Ön eddig is gyakran is rendelt postán maradó csomagot és azokkal minden rendben történt, azonban a közelmúltban jelentősen változtak a postahivatalban maradó küldemények módjára vonatkozó szabályok!

Ez rendszerint a legbajosabb átvételi mód a benyomásaink alapján, számtalan okból kifolyólag is.

A kisposták, vagy a plázákban, vagyis bevásárló központokban található postahivatalok nem fogadnak postahivatalban maradó csomagokat, így azt visszaküldik a feladóhoz. Azt ajánljuk, hogy a szóban forgó város, illetve település központi postájára (főpostájára) kérjék a megrendelt terméket, ha megoldható, és így máris kevesebb probléma lehet az átvételnél. A postakeresőben az olyan kisebb posták, továbbá plázák- bevásárlóközpontjainak postahivatalai is szerepelnek, ahol nem lehet postán maradó küldemény, ez okból kérjük ne ezeket, hanem a központi (fő)postákat jelölje ki!

Nagyszámú ember nincs tisztában vele, hogy a postán maradó csomagok esetében semmilyen értesítést nem kapnak a postahivataltól. Nem is tudnák, milyen címre küldjék az értesítőt, mert Ön a saját elérhetőségét nem írta meg az igényléskor, hanem egyedül a postahivatal címét illetve számát, amit a postakeresőben jelölt ki. Ezt súlyosbítja még, hogy számtalanszor azt mondják a postára betérő egyénnek, hogy nem lett elküldve, vagy nem találják. Ekkor kérjük, írjon cégünknek a KAPCSOLAT menüpont segítségével egy pár soros levelet, ahol mi válaszlevélben megírjuk Önnek a rendelés alkalmával adott küldeményt azonosító számot. Ezzel már bizonyosan átadják majd Önnek az ajánlva feladott levelét, amibe az árucikket csomagoltuk.

A postahivatalban maradó csomagok beérkeznek a főpostára (1-es számú posta), és amennyiben Ön nem a főpostára kérte postán maradó csomagként, abban az esetben átviszik az Ön által megadott elérhetőségű postahivatalba az Ön megrendelt küldeményét. Hogyha a főpostára kérte, abban az esetben ott marad a főpostán.

Legfőbb teendők: A postahivatalban maradó küldeményeknél sohasem küldenek Önnek értesítést, ekképp Önnek muszáj a megrendeléstől számítva 1-2 napon belül befáradnia a megadott című illetve számú postahivatalba a szóban forgó városban vagy településen. Amennyiben 7 munkanapon belül nem megy be a postahivatalba, olyankor a küldeményt visszaküldik a feladóhoz, azaz hozzánk. Amennyiben a posta alkalmazottjai azt közlik, hogy nem jött ilyen csomag, vagy eltűnt, akkor a küldeményt azonosító RAG szám megadása után bizonyosan megoldódik a nehézség! Ezt a számot a Kapcsolat menüponton keresztül egy levélben kérje tőlünk, és mi eljuttatjuk Önhöz a lehető legrövidebb idő alatt.

Legégetőbb zavar a postán maradó csomagoknál hogy a kipostázott csomagot (levél formájában) nem mindig képesek megtalálni rögtön a postahivatalban, mindössze egy bizonyos küldeményazonosító /RAG/ számmal, amivel az összes postázott küldemény holléte követhető. Az alapvető fontosságú RAG szám adatai szerint már 100%-os valószínűséggel ki tudják keresni a szóban forgó postán az utánvételes ajánlva feladott csomagját, és átadják Önnek az elvileg „még meg sem jött” csomagot. Sokszor a postán a kevéske motiváció amellett a kevés bérek végett, ha nincs kimondottan könnyen megtalálható helyen a keresett csomag, akkor szívesebben azt állítják Önnek, hogy nem jött meg, vagy nincs meg. Ez okból meghatározó a RAG szám, ami egyben egy küldemény nyomon követési szám. Eme számot a Kapcsolat menüponton keresztül egy pár soros levélben kérje el cégünktől.

A rendelést követő napon a csomagja mindenkor postázásra kerül a du. 4 óráig lefolytatott megrendeléseknél. A 16 óra után feladott megrendeléseket, amennyiben még van kapacitásunk, abban az esetben szoktuk teljesíteni, de hogyha nem sikerül, akkor csak másnap kerülnek feladásra. A feladott összes küldemény teljesen egyedi küldeményeket nyomon követő RAG számot kap, emiatt kikereshető a posta számítógépe alapján.

A postahivatalban maradó igénylést követő másnap, megírjuk Önnek ezt a küldeményeket azonosító számot, ámde e nélkül is befáradhat a postára és megkaphatja a küldeményét, amennyiben megbízható alkalmazottak vannak, abban az esetben kikeresik Önnek gyorsan és átveheti.

Amennyiben valamely okból mégsem küldenénk el ezt a RAG számot elektronikus levélben, abban az esetben legyen szíves, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogyha befáradt a postára és azt közölték Önnel, hogy nem érkezett meg a csomagja, vagy nem találják. A KAPCSOLAT menüpontra kattintva küldjön cégünkhöz egy rövid levelet!

Ezért ilyen alapvető fontosságú, hogy valódi levelezési címet továbbá telefonszámot közöljön velünk, hogy a kapcsolatfelvétel sikeres legyen. Netalán ilyen kiszállítási nehézségnél el tudjuk Önt érni, amennyiben nem válaszol az e-mailünkre.

Kézbesítés szokásos postai utánvéttel, házhoz történő házhozszállítással

A szokásosnak azonkívül leggyakoribbnak nevezett postahivatali utánvétel lakáshoz történő kiküldése alkalmával a postás kisebb értéknél (100 000 Ft-ig) elviszi a csomagot a megadott címre, és akkor átvételkor le tudja róni a postai kiszállítás díját az igénylő oly módon, hogy a helyszínen a szállítónak odaadja az utánvételi összeget. Az utánvételi összeg a rendelt árucikk(ek) összegéből, a posta- utánvételes, azonfelül becsomagolási kiadásokból áll össze. A rendelésekor különben minden esetben szerepeltetjük a kiszállítási költséget is részletesen, ekképp láthatja, hogy az igényelt termék árán felül mennyibe kerül a kiszállítás.

Megadott címre történő szállításkor utánvét esetében, amennyiben nem nyitnak ajtót az adott címen a postás vagy a szállító, illetve drágább értékű az utánvétel összege, olyankor rendszerint ott hagy egy üzenetet az Ön postaládájában.

Sajnálatosan azt szükséges az eddig tapasztaltak szerint állítanunk, hogy a kiküldési ellátás nem mindig ideális, előfordul, hogy értesítést sem hagynak ott a postások/szállítók nem tudjuk milyen okból kifolyólag, és ilyen esetben azt a küldeményt, amit mi adtuk fel visszaszállítják hozzánk, mert Ön nem is tud a csomag megérkezéséről, miután nem kapott róla értesítőt, hogy menjen be a postára. A megoldás az, hogy a megrendelést követően két nappal legfeljebb, feltéve, hogy nem kézbesítik ki a megadott lakóhelyre a csomagot, akkor küldenie kell számunkra egy üzenetet a Kapcsolat menüpontban. Ezután a küldeményazonosító RAG számot megadjuk az Ön számára és így ezzel bizonyosan ki tudják keresni a postán.

Bármilyen bonyodalom, illetve 2 napnál régebbi rendelés esetében, amennyiben nem jutott el Önhöz a termékünk, akkor kérem, lépjen velünk kapcsolatba oly módon, hogy küld egy üzenetet a panaszáról a KAPCSOLAT menüpontra kattintva!

Díjtérítés továbbá kézhez vétel postahivatali utánvéttel:

1.          Általában a díjtérítési és átvételi mód a posta általi utánvét címre történő kiszállítással, ami azt jelenti, hogy a megrendelésben megadott adatokat alapul véve egy tapintatos átlátszatlan légbuborékos borítékban feladjuk Önnek postán a küldeményt. A postás 1-2 nap elteltekor kézbesíti a címre a küldeményt, de ha nincs a lakásban senki, abban az esetben hagy egy értesítést a postaládában. Ezzel az irattal Ön be tud fáradni a postahivatalba, amikor Ön akar, és át tudja venni a postában a csomagot. Az ilyen esetekben csak akkor kell kifizetnie a küldeményünket, ha már megkapta azt a postahivatalnoktól, előre nem igényeljük a pénzt.

A postahivatali utánvétes kézbesítést elképzelhető postafiókra, esetleg cégnévre is kérni.

A postahivatali utánvételes és fuvar ár általánosságban 1500 Ft.

2.          Lehetőség van postán maradó csomagként is kérnie, amelynek előnye, hogy nem tud senki sem a rendeléséről, mivel Ön fárad be a postára valamint kéri ki a saját vagy cége nevére, továbbá Ön erről a dologról semmilyen formában semmilyen értesítőt/értesítést nem fog kapni a saját lakcímére, hisz azt meg sem kellett adnia nekünk.

Postán maradó Kamagra rendelés esetén a posta elérhetőségét írja meg nekünk ahova szeretné kapni a küldeményt, valamint írja a megjegyzés című mezőbe feltétlen, azt, hogy POSTÁN MARADÓ. A megrendelés elküldését követően 2-3 nappal menjen be a postára, ahova kérte a csomagját, továbbá ott kérje az Önt megillető csomagot. Pl.: Jó napot kívánok! várok egy postahivatalban maradó ajánlott levelet Kovács István névre, azt szeretném átvenni!

Ha Ön nem megy be a postahivatalba, 2 hét múlva visszaküldik a feladóhoz. Azt kérjük Öntől, hogy csupán indokolt esetben kérje a postán maradó módot, minthogy azzal jóval több bonyodalom szokott lenni a megfigyeléseink szerint, mint a hagyományos, lakcímre történő kiküldés esetén!

Kiküldés előre történő utalásnál

Hogyha Ön előre elutalta cégünknek küldemény összegét, akkor az utalás megérkezését követően, aminél rövid szöveges üzenetben értesítenek minket, még rögvest aznap kézbesítjük a küldeményt. A terméket sima buborékfóliás átlátszatlan azonfelül nem kitapogatható borítékba zárjuk, a tartalmát nem írjuk rá. A tapintatos csomagunk ajánlottan kerül feladásra utánvét nélkül.

Feltéve, hogy esetleg el kellett mennie otthonról és a postás vagy a szállító nem tudta átadni, olyankor ott hagy egy üzenetet a Ön postaládájában. Ezzel szükséges bemennie a postahivatalba amellett birtokba venni az ingyen kiadott tapintatos kinézető ajánlott levelét.

Amennyiben nem lett bedobva értesítés azonfelül már jó pár napja igényelte az árucikket, abban az esetben feltehetőleg a postás vagy a futár nem hagyott a helyszínen értesítést az Ön számára, ámde a postahivatalban benn lesz a küldemény. Amennyiben így se találják meg, juttasson el számunkra a KAPCSOLAT menüpontban egy értesítést és segítünk Önnek megoldani a problémát! Az átutaláshoz lényeges kifizetési ismertetőnket ennek az oldalnak a legfelső részén találja meg a Fizetési módnál.

Házhozszállítás tempója, ideje, extra sürgősségi szolgáltatás

A házhozszállítás idejének lerövidítése, és a kedves igénylő mennél megfelelőbb ellátása vállalatunk meghatározó szabálya! viszont az olcsó kézbesítési költségeket alapul véve a magyar posta árkalkulációja és időtartama az irányadó, illetve a futárszolgálat.

A 16 óráig leadott rendeléseknél még aznap megtörténik a dropship, tehát a csomagok közvetlenül a vásárlónak való kézbesítése. Eszerint az aznapi feladásnál a postahivatal 1-2 nap leforgása alatt szavatolja a küldemények célba érkezését egész Magyarország területén belül. Ez az időtartam nem csak elméletben, hanem gyakorlatban is teljesíthető. A fuvarcégek egy napos végrehajtást vállalnak.

Az összes küldeményt szokás szerint normál elsőbbségi külön szolgáltatással kérjük, melynek ráadás költsége nem haladja meg a 90 Ft-ot se.

A vásárló kérhet postai plusz sürgősségi lehetőséget is (EMS), amely biztosítja, hogy az aznap lebonyolított igényléseket másnapra a fuvar vállalat 5600 forintos díj ellenében a nagyobb településekre, a városokba de. 9-re a kisebb mérető települések esetén maximum déli 12-ig kézbesíti.

A posta normál elsőbbségi ellátása nem jelenti bizonyosan a másnapi átadást, eszerint hogyha valakinek okvetlen szüksége van következő nap a csomagra, abban az esetben igénybe vehet extra sürgősségi szolgáltatást úgynevezett EMS szolgáltatást, amely esetén a posta biztosítja a másnap délelőtti kézbe adást.

Postaköltség, utánvétes ár, csomagolási költségek az igénylésnél

A postahivatali utánvétellel való vásárlás egy többe kerülő alternatíva, tudniillik a termék költségén túl a posta utánvételi szolgáltatás költségét is a vásárlónak szükségeltetik lerónia, nem úgy, mint az előreutalásnál, mert akkor kereskedésünk átveszi teljes egészében a hazaszállítási és a további járulékos költségeket.

A kiküldési, csomagolási, vagyis utánvételi költség összege általában nem túl nagy értékű küldemények esetében 1500 Ft alatti.

A nagyobb értékű, ekképp valamivel súlyosabb csomagok esetében az 1800-2200-2700 forintot is elérheti, ámde rendeléskor a kiküldési díjat közöljük önállóan a termék díján felül, ezért pontosan megtudhatja, hogy mennyi lesz a teljes igénylése összegezve.

Az időszerű posta, utánvételes, becsomagolási összes költséget, ami még rájön az áru árára, azt a rendeléskor a számítógépes rendszer kimutatja Önnek.

A lehető legjutányosabb amellett legalkalmazkodóbb kiszállítási alternatívát kínáljuk Önnek a legnagyobb diszkréció betartásával.

Gondok továbbá tennivalók az átvétellel, házhozszállítással összefüggésben

Természetesen a hazaszállítást azonkívül a kiküldést is emberek végzik el, eszerint időközönként hibázhatnak. Ezzel nincs is baj, minthogy valamennyi incidensre létezik megoldás a „potenciális” kínos nehézségek elkerülésére.

Nem pont azt a típusú vagy mennyiségű terméket találta a küldeményben, mint amit kért a rendeléskor

Minthogy internetes gyógyszertárunknak naponta több száz megrendelést kell teljesítenie, eszerint megeshet, hogy pillanatnyi figyelmetlenség eredményeképp véletlenül nem annyi mennyiségű vagy nem pont azt a terméket tesszük bele a küldeménybe. Ennek természetesen nagyon kicsi a valószínűsége, azonban, ha ez történt Önnel, abban az esetben sincsen baj, minthogy nincs más tennivalója, mintsem az oldal alján található üzenetküldő panelen küldeni nekünk egy reklamáló üzenetet, melyet sürgősen kivizsgálunk még azon a napon, valamint hogyha eszerint volt, abban az esetben kiigazítjuk a ballépésünket magától értetődően díjtalan.

Az árucikket összetörve vagy szétszakadva kapta meg a borítékból kivéve

Sajnálatosan a kiküldés alatt a nem megfelelően kezelt amellett kiszállított csomagok bizony kárt szenvedhetnek. Ezekre a hibás küldeményekre a posta nyújt garanciát, gyógyszerkereskedésünk nem tud kártalanítást fizetni a más különböző kiszállító cégek által rosszul kezelt károkért.

Az effajta gond átlagban pusztán roppant kevés alkalommal jelent meg, de a megrendelők jelezték, hogy a buborékfóliás levél szét van szakadva, ellenben attól még egyáltalán nem volt baja a gyógyszernek, így nem kívántak a lehetséges kicsi baleseteken rágódni.

Nem kapta kézbe a csomagot időben

Vállalatunk nagyon odafigyel a villámsebes, aznapi dropshipre (házhozszállításra), eszerint naponta feladjuk a 16 óráig megvalósított megrendeléseket. Ezeknek egy, vagy legfeljebb két nap leforgása alatt meg kell érkeznie a teljes Magyarországon belül bárhová. Amennyiben 2 napon belül nem jutott hozzá a csomagjához, abban az esetben mindenképpen jelezze ezt nekünk úgy, hogy a Kapcsolat menüpontra kattintva egy üzenetet juttat el hozzánk a panaszáról, amelyben közölje, hogy milyen adatokkal azonfelül milyen féle árucikket rendelt meg, amely még nem érkezett meg.

Annak, hogy vajon miért nem kapta kézhez a küldeményét, szerintünk a következő okai lehetnek:

•             Nem kapott értesítést, ez okból nem sétált be átvenni a postára, és nekünk visszajuttatták a csomagot. Ez a dolog rendszerint a postán maradó csomagok esetében eshet meg, vagy abban az esetben, hogyha a településen az utánvétet végző kézbesítő postás vagy szállító továbbá a szokásos postás nem ugyanaz a személy. Így feleslegesen reklamál a már talán jól ismert postásánál, mert nem is ő végzi az utánvételi küldemények kikézbesítési feladatát. Még megszokott lakcímre való házhozszállításnál is megtörténik esetenként, hogy nem hagynak a helyszínen értesítőt, ezért Ön nem értesül a csomagunkról és egynéhány nap leteltével visszajuttatják a feladójához.

Azt ajánljuk, hogy mindenképpen üzenjen nekünk, hogyha a megrendeléstől számítva maximum 48 órán belül nem jött meg az ajánlott utánvételes küldeményünk, és mi adunk egy nyomkövetési számot (úgynevezett RAG számot), amivel már be tud sétálni a postára és odaadják Önnek értesítés nélkül is a csomagot. Eszerint 2 napnál később semmiféleképpen se várjon, hanem írjon számunkra a Kapcsolat menüponton át egy pár soros levelet!

•             A küldemény a postán eltűnt. Ilyen esetben Önnek csakúgy közölnie szükséges velünk, hogy a csomag nem érkezett meg. Mi utánajárunk, és ha elkallódott a termék, akkor ennek az értékét a posta kereskedésünknek megtéríti, ámde még azon a napon, amikor ezt megtudtuk és megerősítést nyert, hogy eltűnt, akkor mi rögtön küldjük Önnek újra a kért árut és így másnapra alighanem meg is érkezik.

Ilyenre máskülönben csak egyszer volt mostanáig példa. Az a legfontosabb, hogy ha nem kapta kézhez a küldeményt, akkor okvetlenül jelezzen számunkra, mert abban biztos lehet, hogy kiküldjük még aznap a16 óráig kivitelezett igényléseket!

•             Nem történt meg a küldemény elküldése.

Online gyógyszertárunknak mindenkor rendelkezésre áll raktáron bármely mennyiségű árukészlete, ezért jóformán biztos, hogy nem fordulhat elő, hogy kifogyunk a gyógyszerkészítményekből, valamint nem tudjuk postára adni a megrendelt árukat. Tán megeshet az, hogy a rendelés kivitelezését követően valamely levelezési rendszer nem továbbítja az igénylést nekünk. Ilyesmire még nem volt egyáltalán precedens.

 

Nyomkövetési vagy küldeményazonosító szám, úgynevezett RAG szám kiküldése Önnek elektronikus levélben, ha nincs meg a küldemény

Ha azt a felvilágosítást kapja a postástól, vagy a postahivataltól, hogy semmifajta küldeménye nem jött Önnek, akkor már-már biztos lehet abban, hogy a postahivatalban elkallódott a küldemény. Ilyenkor egy úgynevezett csomagokat azonosító RAG számot kérnek a megrendelőtől, mert minden küldeménynek létezik egy egyedi azonosító száma, és annak segítségével már meg tudják találni az Ön csomagját a postán a számítógépükbe beírva. A csomagokat nyomon követő RAG szám megmutatását, vagy bemondását mindenkor a postán ajánlott elvégezni, és nem a postásnak/futárnak mondani, hogy keressen utána.

Eme küldeményazonosító  szám minden esetben két betűvel indul valamint 14 számból álló számsor követi. A két betű, amellyel kezdődik, az R és az L és utána 14 db szám.

A küldeményét 16 óráig megvalósított megrendelésnél még aznap elküldjük, és így 1 vagy 2 nap múlva már kezébe is kapja. Ha legfeljebb 2 nap múlva nem kapta meg, akkor mindenféleképpen juttasson el nekünk a Kapcsolat menüpont segítségével egy levelet a problémájával –  adataival,  és mi mindjárt válaszolunk és megírjuk Önnek ezt a bizonyos küldemény nyomkövetési RAG számot. Ezzel a RAG számmal ha besétál a postahivatalba, ahol már a számítógépes rendszerbe beütve pontosan tudni fogják, milyen küldeményről érdeklődik, azonkívül előkeresik Önnek.

Diszkréció, küldemény kinézete- esztétikuma

Cégünk alapvető irányvonala a tapintat! A rendelése semmiféle esetben sem fog kitudódni senki felé, azt más embernek nem kézbesítjük. Szinte mindegyik megrendelőnek jókora gondotokoz, hogy milyen címre is küldessék a csomagot, nehogy akárki is meglássa. A szüleivel vagy más közös háztartásban él valakivel és nem óhajt kellemetlen kérdezősködéseket, eszerint bukkan fel a dilemma, hogy milyen címre rendelje a küldeménytő

A válasz pofonegyszerű és persze a legtitoktartóbb. A postára postahivatalban maradó küldeményként. Az okból is roppant kiváló ez a módszer, mert Önnek még a személyes adatait sem kötelező nekünk átadnia, hanem egyedül a postának a címét illetve a számát (bármely nagyobb település főpostája az 1. számú posta), amit a postakeresőnkből tud kikeresni. Azért ez a dolog nem ennyire áttekinthető, jó néhány információ amellett dolog akad a postán maradó csomagoknál. Ha postán maradó csomagot szándékozik rendelni, úgymond, hogy a postahivatalban benn maradjon a csomagja és ne küldjék ki, olyankor az alábbiakat okvetlenül tanulmányozza át precízen: szállítás postán maradó küldeményként!

A csomag illetőleg a küldemény kinézete

A kiküldött küldemények külleme továbbá formája végtelenül szerény, semmi nem jelzi a tartalmát. A feladó magánszemély lesz a kényelmetlen kérdezősködések elkerülése céljából. A csomagot szokásosan levélként küldjük, mert ekképp kevesebb pénzbe kerül a csomagénál. A küldemény (levél) egy bélelt légbuborékos boríték, melyet nem lehetséges kitapintani se, amellett ezért nem szokott sérülni sem a boríték tartalma, esetünkben a medicinák.

A alacsonyabb értékű illetve súlyú- illetőleg nagyságú igényléseket szóval egy béléssel rendelkező levélben adjuk postára, melynek külleme a következő képen figyelhető meg: 

A nagyobb árú, vagy súlyosabb, nagyobb térfogatú rendeléseket kartondobozban adjuk postára.

Amikor telefonálunk Önnek az igényléskor kapott számon

Az igénylésben megadott telefonszámon egyedül teljesítési, hazaszállítási bonyodalmak alkalmával hívjuk fel a végső esetben, ha leveleinkre nem reagál semmit. A rendelés visszaigazolása céljából semmi esetre se zaklatjuk telefonon, hanem csak egy értesítő elektronikus levelet juttatunk el Önnek.

Még abban az esetben hívnánk fel Önt, ha sürgős házhozszállítást kér másnapra. Amennyiben talán a közölt megrendelési adatokból hiányzik valami, úgy nem tudunk eleget tenni a megrendelésnek. A hívásnál mindig a rendelést lefolytató embert kérjük telefonhoz, azaz megbizonyosodunk afelől, hogy kivel tárgyalunk, valamint ha felesége illetve valamelyik barátja vagy rokona veszi fel a telefonját (mobilját), akkor se aggodalmaskodjon mindössze egy eltévedt hívás voltunk egy rejtett számról, akit nem tudnak visszahívni, illetve visszakeresni. Ebből Önnek nem származik kényelmetlensége! Ezért a diszkréció 100%-os.

 

Jótállás

 Gyógyszerforgalmazó cégünk a Nemzetközi Gyógyszer Szövetség valamennyi jogosultságával rendelkezik, azonkívül minden termékére pénz visszaadási vagy csere biztosítékot biztosít tisztelt vevőinek!

Online patikánkban soha nem eshet meg semmikor sem, hogy a nem legális gyógyszerárusokhoz hasonló módon nem eredeti gyógyszerkészítményt adjunk el az Ön számára. Kereskedésünk jó hírneve, hivatalos üzemeltetési engedélye, netes gyógyszertári valamint gyógyszer értékesítési felhatalmazása okán sem engedhetné meg, hogy leutánzott termékeket forgalmazzon, mert olyankor bevonnák a gyógyszerkereskedés valamennyi jogosítványát. Beszüntetnék státuszát, pedig mi Magyarországon kívül még 31 gyógyszergyárral, 895 szokásos patikával vagyunk szerződésben. Sőt még 18 országban léteznek jól prosperáló világhálón működő patikáink.

Alább ismertetjük Önnel azt a három legnagyobb szövetséget és testületet, amik a patikák, és világhálón működő gyógyszertárak üzemelését, ellátását, azonfelül a rendelt, illetve kiszolgáltatott orvosságokat vizsgálják továbbá figyelemmel kísérik, rossz minőség esetében beszüntetik a patika működését, továbbá bevonják az üzemeléshez szükséges jogosítványait.

•             FDA /Food and Drug Administration/ engedély,

•             CIPA /Canadian International Pharmacy Association/ engedély,

•             VIPPS /Verified Internet Pharmacy Practice Sites/ engedély a Kapcsolat menüpont alatt megtekinthetőek az összes céges adatunkkal egyetemben.

Ezek a formális okmányok megnézésével már világosan láthatja, hogy vállalatunk egy engedéllyel funkcionáló netes patika, és nem csupán a tucatnyi nem hivatalos nem eredeti gyógyszerértékesítő portálok egyike, amire a HENT, a Hamisítás Elleni Nemzeti Testület is ráirányítja a figyelmet.

Vállalatunk ezen kívül csere garanciát, végső esetben pénz visszatérítési biztosítékot is nyújt minden tablettájára, az alábbi jótállási feltételek mellett, hogyha:

•             Ön 18. életévét betöltötte.

•             Ön nem szedett kábítószert, tudatmódosító szert szedés alatt vagy előtte.

•             Ön megfogadta a gyógyszerre vonatkozó tudnivalókat mindenestül.

•             Ön nem fogyasztott koffein, taurin, és/vagy alkohol alapanyagú élelmiszert, italt, vagy egyéb más fogyasztási cikket a készítmény használata során és előtte.

•             Ön nem kínlódik vese, szív, máj, tüdőbetegségben valamint nem használ erre medicinákat.

•             Ön nem használ nitrátot tartalmazó, illetve egyéb különböző értágító, intenzív vérnyomást csökkentő, vagy vízhajtó orvosságokat.

•             Ön nem érintett pánikbetegségben, nincs lelki, mentális betegsége, amellett nem használ antidepresszáns patikaszereket.

•             Önnek önhibáján kívüli okokból nem használt ez a termék.

•             Ön rábólint arra, hogy IP címét azonkívül adatait szerverünkön eltároljuk.

Ha eleget tett eme felsorolás feltételeinek, és a tabletta önhibáján kívül nem hatott az Ön számára, visszatérítjük az orvosság összegét, vagy kicseréljük egy eltérő hatóanyagú gyógyszerkészítményre először.

Pénz visszaadási  illetve cserére vonatkozó garancia adása a gyakorlatban

Ha megesett, hogy Ön valamennyi követelményt betartotta és még úgy sem hatott az orvosságunk, akkor kiválaszthatja, hogy az árát igényli kézhez kapni, vagy kicseréljük a készítményét egy eltérő hatóanyagú termékre. Általában kínálunk Önnek egy eltérő hatóanyagú  csereterméket, amit egészen díjtalan küldünk ki az Ön számára. Nagy hányaddal másik alapanyag már  teljesen biztosan be szokott válni, mert megtörténhet olyan dolog roppant ritkán, hogy egy hatóanyag valamiért nem használ valakinek. Ezzel szemben amennyiben kipróbál egy más különböző alapanyagú szert, abban az esetben meglepődik az eredménytől, azonfelül biztos máshogy áll cégünkhöz.

Hogyha vissza akarja igényelni a pénzét

Abban az esetben nincs más teendője, mint, hogy írjon számunkra a KAPCSOLAT menüpontra kattintva egy panaszbejelentő e-mailt, és akkor kap egy Claims Identification Number-t, vagyis egy panaszbejelentő azonosítási számot. Ezzel a panaszbejelentő számmal kérjük, legyen szíves, postázzon a vállalatunknak egy kérvényező levelet postai úton arra a névre valamint címre, amiről a küldeménye érkezett. Ebben a kérvényben javasoljuk, írja le az Ön becses nevét, személyi adatait, azonkívül a meglévő baját a készítménnyel kapcsolatban. Kérjük, írja le ebben a kérvényező levélben, hogy miféle kihatást és mellékhatást érzékelt a gyógyszerkészítmény alkalmazásakor, illetve az összes, a hatással összefüggésbe hozható tettét. Pl. ivott-e koffein-tartalmú italokat, illetve szeszt a használata előtt illetőleg közben, vagy szedett-e egyidejűleg vele más-más gyógyszerkészítményeket, és hogy hányadik évében jár. Ha postázta ezt a papír alapú kézzel írt levelet a házhoz szállításkor kapott névre valamint postafiók címre, akkor arra szeretnénk kérni, küldjön nekünk még egyszer a KAPCSOLAT menüpontra kattintva egy rövid üzenetet, melyre 24 órán belül válaszolunk.

Ha megérkezett vállalatunkhoz a hagyományos levele és a tartalmát átnéztük (4-10 nap), akkor még kontrolláljuk az esetet, és ha Ön az útmutató szerint járt el és az összes fontos szabályunkat komolyan vette, abban az esetben jogosult a jótállásra, ezért megtérítjük Önnek az árát! Kérjük szépen, ebben az esetben ne felejtkezzen el a kézírásos levelében jelezni az átutaláshoz fontos alapvető adatokat. Csupán kézírásos üzenetet fogadunk el, mivel azt le kell fénymásolnunk valamint elküldeni a központba adminisztrálni. Hogyha akármely adatot nem írja le, ami szükséges a pénz visszaadási garancia érvényesítéséhez, akkor az átutalást nem áll módunkban elvégezni. Első körben, kérjük, postázza vissza nekünk a rendelt patikaszert, ami nem volt eredményes, és mi megvizsgáljuk, hogy gyógyszerkereskedésünktől származik-e. Szállítás előtt minden esetben egy jól elrejtett jelölést teszünk a patikaszer dobozára, levelére, így rájövünk, hogyha nem vállalatunktól származik a visszaadott holmi. A pénz visszafizetési garanciát mindössze abban az esetben fogjuk teljesíteni, hogyha a termék buborékfóliás leveléből pusztán szigorúan maximum 1 pirula hiányzik, vagy gél esetében egy zacskó. Hogyha egynél több tabletta/tasak hiányzik, onnantól kezdve nem áll módunkban egyik féle jótállást sem garantálni az Ön számára még aktív panaszbejelentés esetében sem!

Ha Ön a jótállását érvényesíteni szeretné, akkor kérjük, legyen szíves, a Kapcsolat menüpontra kattintva küldjön nekünk egy üzenetet, átadva benne a Claims Identification Number-t, értsd a különleges reklamációs azonosító számot, valamint írja meg a bankszámlaszámot és az átutaláshoz kellő valamennyi adatot. Hogyha ezen adatokat 16 óráig elküldi nekünk, akkor még azon a napon visszafizetjük a kifizetett összeget, mely 24 órán belül jelentkezik a számláján. Erről egy képernyőképet tárolunk, feltéve, hogy netalán azt találná ki, hogy mégsem utaltunk Önnek. Az igénylés elküldésével mindezen szabályzatot Ön jóváhagyja.

Amennyiben ki kívánja cserélni a terméket

Hogyha az Ön számára valamiért nem volt hatásos a kiküldött gyógyszerkészítményünk, vagy esetleg nem reagált megfelelően éppen arra az alapanyagra, azonban a pénzvisszafizetéssel nem megy semmire, hanem szívesebben megpróbálkozna egy eltérő alapanyagú gyógyszerrel, akkor szépen kérjük, küldjön számunkra egy panasztevő pár soros levelet a KAPCSOLAT menüpontra kattintva. Ilyenkor majd küldünk egy Claims Identification Number-t, azaz egy reklamációs azonosítási számot.

Ezt követően küldjön számunkra egy kézzel írt offline levelet arra a névre és címre, amely az igényelt küldemény kézhez kapásakor annak feladójaként szerepelt! Eme kérvényben szépen kérjük, írja meg az Ön kedves nevét, személyes adatait, hogy milyen lakáscímre vagy postacímre adjuk fel pontosan a másik árut valamint azt is, hogy mire óhajtja, ha kicserélnénk a gyógyszerkészítményt! Alapvetően felajánlunk az Ön számára a tapasztalatunk alapján egy másik különböző alapanyagú gyógyszerkészítményt, mely cégünk gyógyszerészei szerint már bizonyosan sikeres lesz. Feltéve, hogy a két patikaszer ára közt differencia van, ez átutalással, megbeszélést követően lebonyolítható.

Aztán Önnek visszaigazoljuk a kérését, ami után nincs egyéb dolga, mint hogy visszaküldi postahivatalban ajánlott levélként, a kézzel írt papír alapú kérelmet (benne az adataival, telefonszámával, a cserélendő termék nevével, a Claims Identification Number számával, magyarul az egyedi reklamációs azonosító számával együtt); és az igényelt csomagján olvasható Feladó nevére valamint postafiók címre (ez ugyanis a gyógyszerkereskedésünk) a bontott valamint megmaradt gyógyszerkészítményt visszajuttatni szíveskedjék.

Feltéve, hogy beérkezett vállalatunkhoz a nem megfelelő patikaszer, az Ön személyes adatai amellett a Claims Identification Number, akkor azt feldolgozzuk majd pár napon belül a levelében leírt adatok alapján kiszállítjuk az Ön részére a csere szert. A saját kézzel írt offline (papír alapú) levél a célból lényegbevágó, mert gyógyszerkereskedésünknek le szükséges másolnia a nekünk megírt üzenetét azonkívül el szükségeltetik juttatnunk a központba adminisztrációs munka érdekében.

A szállítási információk megfelelő képet ad önnek arról, hogy mire kell figyelnie a megrendelés, kiszállítás, fizetés alkalmával. A szállítási információkkal gyerekjáték lesz a megfelelő potencianövelőhöz jutás.